آ
-
آپوفنیا
ادبیات الکترونیک و داستان های وب محور چند وجهی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 13-36]
-
آخرالزمان زیستمحیطی
بحران ناشی از اندوه زیستمحیطی: مقابله با روان زخم زیستمحیطی و احساس آخرالزمانی در رمان آزادی اثر جاناتان فرنزن [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 187-207]
-
آگاهی
خاطره و آگاهی در گذر از درد تحلیل موردی شخصیت لوژین در رمان دفاع (دفاع لوژین) نوشته ولادیمیر نابوکوف [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 280-300]
-
آلمانی
توانش تعاملی و آهنگ در آموزش آلمانی [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 93-114]
-
آموزشزبانآلمانی
ضرورت آموزش کاربردشناسی آلمانی درراستای کاهش خطا درزبان آموزان ایرانی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 183-209]
-
آموزش زبان خارجی
توانش تعاملی و آهنگ در آموزش آلمانی [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 93-114]
-
آهنگ
توانش تعاملی و آهنگ در آموزش آلمانی [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 93-114]
ا
-
اختگی
سکسوئیشن و اختگی: بررسی روانشناختی امکانناپذیری روابط جنسی در رمان شکننده لیزا آنگر [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 135-160]
-
ادبیات الکترونیک
ادبیات الکترونیک و داستان های وب محور چند وجهی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 13-36]
-
ادبیّات پسامدرن
تحلیل سبک شناختی داستان ضدّجنگ پسامدرن برمحور رمان سلّاخ خانۀ پنج از کورت وَنِگات [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 209-233]
-
اشتقاق
نقش علم صرف و دانش واژه سازی بر فراگیری و گسترش واژگان بالقوه آلمانی [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 33-54]
-
اگزیستانسیالیسم
اگزیستانسیالیسم» و «باور غلط» ژان پل سارتر در نمایشنامۀ اهریمن سپید اثر جان وبستر [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 239-259]
-
الگوی کنشی گرماس
بررسی الگوی کنشی نظریه گرماس در جهانهای موازی :مطالعه موردی رمان 1Q84 اثر هاروکی موراکامی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 161-182]
-
الگوهای روایی
ادبیات الکترونیک و داستان های وب محور چند وجهی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 13-36]
-
اندوه زیستمحیطی
بحران ناشی از اندوه زیستمحیطی: مقابله با روان زخم زیستمحیطی و احساس آخرالزمانی در رمان آزادی اثر جاناتان فرنزن [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 187-207]
-
انواع خطا
ضرورت آموزش کاربردشناسی آلمانی درراستای کاهش خطا درزبان آموزان ایرانی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 183-209]
-
اهریمن سپید
اگزیستانسیالیسم» و «باور غلط» ژان پل سارتر در نمایشنامۀ اهریمن سپید اثر جان وبستر [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 239-259]
ب
-
باب ششم گلستان
بررسی و مقایسه میزان ادبیت باب ششم گلستان سعدی و ترجمه روسی آن بر اساس معادله بوزیمان [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 61-89]
-
باورغلط
اگزیستانسیالیسم» و «باور غلط» ژان پل سارتر در نمایشنامۀ اهریمن سپید اثر جان وبستر [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 239-259]
-
بوم درمانی
خوانش بوم-روانشناسانه رمان رویای حیوانی اثرباربارا کینگس الور [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 91-112]
-
بوم روانشناسی
خوانش بوم-روانشناسانه رمان رویای حیوانی اثرباربارا کینگس الور [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 91-112]
-
بوم محوری
خوانش بوم-روانشناسانه رمان رویای حیوانی اثرباربارا کینگس الور [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 91-112]
پ
-
پارناس
تحلیل ترجمۀ فارسی « خواب لیلا» سرودۀ لوکنت دو لیل بر پایۀ آراء آنری مشونیک [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 115-136]
-
پسا-سرمایه داری
سکسوئیشن و اختگی: بررسی روانشناختی امکانناپذیری روابط جنسی در رمان شکننده لیزا آنگر [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 135-160]
ت
-
تاثیرات تروما
بررسی تروما در داستان "یک موضوع موقتی" از جومپا لاهیری [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 55-71]
-
تاثیرگرایی
تطابق استراتژی های تاثیرگرایی عاطفی با اصول واقع انگاری احساسی در گفتمان روایی وسیکس [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 37-60]
-
تجربه زیسته
خاطره و آگاهی در گذر از درد تحلیل موردی شخصیت لوژین در رمان دفاع (دفاع لوژین) نوشته ولادیمیر نابوکوف [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 280-300]
-
تربیت معلم
تربیت معلم و شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان زبان انگلیسی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 211-238]
-
ترجمه تابو
مقایسۀ عملکرد مترجمان زن از نسل جدید و گذشته در ترجمه واژگان تابو و بررسی تأثیرپذیری آنها از فرهنگ [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 113-133]
-
ترکیب
نقش علم صرف و دانش واژه سازی بر فراگیری و گسترش واژگان بالقوه آلمانی [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 33-54]
-
تروما
بررسی تروما در داستان "یک موضوع موقتی" از جومپا لاهیری [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 55-71]
-
تغییر
نگاهی به چهارگانه ادبی ژوریس کارل هویسمانس، برپایۀ نظریۀ بوردیو و تاثیر عادت واره ها [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 137-156]
-
تقویت مهارتهای زبانی
تأثیرنقشهی ذهنی بر یادگیری واژگان متون داستانی با هدف پرورش استدلال و تقویت مهارتهای زبانی کودکان و نوجوانان ایرانی فرانسهآموز [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 235-261]
-
تکرار ترومایی
بررسی تروما در داستان "یک موضوع موقتی" از جومپا لاهیری [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 55-71]
-
توانش ارتباطی
توانش تعاملی و آهنگ در آموزش آلمانی [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 93-114]
-
توانش استدلالی
تأثیرنقشهی ذهنی بر یادگیری واژگان متون داستانی با هدف پرورش استدلال و تقویت مهارتهای زبانی کودکان و نوجوانان ایرانی فرانسهآموز [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 235-261]
-
توانش تعاملی
توانش تعاملی و آهنگ در آموزش آلمانی [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 93-114]
-
توسعه هویت حرفه ای
تربیت معلم و شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان زبان انگلیسی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 211-238]
ج
-
جان وبستر
اگزیستانسیالیسم» و «باور غلط» ژان پل سارتر در نمایشنامۀ اهریمن سپید اثر جان وبستر [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 239-259]
-
جفری چاسر
گفتمان مشقت (رعایا) و فراغت (نجبا) در قرون وسطی در حکایتهای کنتربری [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 73-93]
-
جهانهای موازی
بررسی الگوی کنشی نظریه گرماس در جهانهای موازی :مطالعه موردی رمان 1Q84 اثر هاروکی موراکامی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 161-182]
-
جهش اعتقادی
اگزیستانسیالیسم» و «باور غلط» ژان پل سارتر در نمایشنامۀ اهریمن سپید اثر جان وبستر [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 239-259]
-
جومپا لاهیری
بررسی تروما در داستان "یک موضوع موقتی" از جومپا لاهیری [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 55-71]
ح
-
حکایتهای کنتربری
گفتمان مشقت (رعایا) و فراغت (نجبا) در قرون وسطی در حکایتهای کنتربری [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 73-93]
خ
-
خاطره
خاطره و آگاهی در گذر از درد تحلیل موردی شخصیت لوژین در رمان دفاع (دفاع لوژین) نوشته ولادیمیر نابوکوف [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 280-300]
-
خطاهای پنهان
ضرورت آموزش کاربردشناسی آلمانی درراستای کاهش خطا درزبان آموزان ایرانی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 183-209]
-
خواب لیلا
تحلیل ترجمۀ فارسی « خواب لیلا» سرودۀ لوکنت دو لیل بر پایۀ آراء آنری مشونیک [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 115-136]
-
خودفریبی
اگزیستانسیالیسم» و «باور غلط» ژان پل سارتر در نمایشنامۀ اهریمن سپید اثر جان وبستر [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 239-259]
د
-
داده های تصادفی
ادبیات الکترونیک و داستان های وب محور چند وجهی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 13-36]
-
داستان ضدّجنگ
تحلیل سبک شناختی داستان ضدّجنگ پسامدرن برمحور رمان سلّاخ خانۀ پنج از کورت وَنِگات [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 209-233]
-
داستان های وب محورچند وجهی
ادبیات الکترونیک و داستان های وب محور چند وجهی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 13-36]
-
دانشجو معلم
تربیت معلم و شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان زبان انگلیسی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 211-238]
-
دیباچهی کلی
گفتمان مشقت (رعایا) و فراغت (نجبا) در قرون وسطی در حکایتهای کنتربری [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 73-93]
-
درد
خاطره و آگاهی در گذر از درد تحلیل موردی شخصیت لوژین در رمان دفاع (دفاع لوژین) نوشته ولادیمیر نابوکوف [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 280-300]
-
دفاع
خاطره و آگاهی در گذر از درد تحلیل موردی شخصیت لوژین در رمان دفاع (دفاع لوژین) نوشته ولادیمیر نابوکوف [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 280-300]
ر
-
ریتم
تحلیل ترجمۀ فارسی « خواب لیلا» سرودۀ لوکنت دو لیل بر پایۀ آراء آنری مشونیک [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 115-136]
-
رمان 1Q84
بررسی الگوی کنشی نظریه گرماس در جهانهای موازی :مطالعه موردی رمان 1Q84 اثر هاروکی موراکامی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 161-182]
-
رمان های وسیکس
تطابق استراتژی های تاثیرگرایی عاطفی با اصول واقع انگاری احساسی در گفتمان روایی وسیکس [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 37-60]
-
روایت شناسی عاطفی
تطابق استراتژی های تاثیرگرایی عاطفی با اصول واقع انگاری احساسی در گفتمان روایی وسیکس [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 37-60]
-
روانپریشی
سکسوئیشن و اختگی: بررسی روانشناختی امکانناپذیری روابط جنسی در رمان شکننده لیزا آنگر [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 135-160]
-
روان زخم زیستمحیطی
بحران ناشی از اندوه زیستمحیطی: مقابله با روان زخم زیستمحیطی و احساس آخرالزمانی در رمان آزادی اثر جاناتان فرنزن [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 187-207]
ز
-
زیباییشناسی متن
تصویر نویسنده به مثابۀ موزاییست: بررسی «موزاییک» از منظر لوسین دلنباخ در نوشتار پارهپارۀ ویرجینیا وولف [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 261-280]
-
زبان فرانسه به مثابه زبان خارجی
تأثیرنقشهی ذهنی بر یادگیری واژگان متون داستانی با هدف پرورش استدلال و تقویت مهارتهای زبانی کودکان و نوجوانان ایرانی فرانسهآموز [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 235-261]
ژ
-
ژوریس کارل هویسمانس
نگاهی به چهارگانه ادبی ژوریس کارل هویسمانس، برپایۀ نظریۀ بوردیو و تاثیر عادت واره ها [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 137-156]
-
ژویسانس
سکسوئیشن و اختگی: بررسی روانشناختی امکانناپذیری روابط جنسی در رمان شکننده لیزا آنگر [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 135-160]
س
-
سارتر
اگزیستانسیالیسم» و «باور غلط» ژان پل سارتر در نمایشنامۀ اهریمن سپید اثر جان وبستر [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 239-259]
-
سبک شناسی
تحلیل سبک شناختی داستان ضدّجنگ پسامدرن برمحور رمان سلّاخ خانۀ پنج از کورت وَنِگات [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 209-233]
-
سبکشناسی آماری
بررسی و مقایسه میزان ادبیت باب ششم گلستان سعدی و ترجمه روسی آن بر اساس معادله بوزیمان [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 61-89]
-
سکسوئیشن
سکسوئیشن و اختگی: بررسی روانشناختی امکانناپذیری روابط جنسی در رمان شکننده لیزا آنگر [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 135-160]
-
سلاّخخانۀ پنج
تحلیل سبک شناختی داستان ضدّجنگ پسامدرن برمحور رمان سلّاخ خانۀ پنج از کورت وَنِگات [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 209-233]
-
سوهشمندی عاطفی
تطابق استراتژی های تاثیرگرایی عاطفی با اصول واقع انگاری احساسی در گفتمان روایی وسیکس [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 37-60]
ط
-
طبیعت بارگی
خوانش بوم-روانشناسانه رمان رویای حیوانی اثرباربارا کینگس الور [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 91-112]
ع
-
عادت واره
نگاهی به چهارگانه ادبی ژوریس کارل هویسمانس، برپایۀ نظریۀ بوردیو و تاثیر عادت واره ها [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 137-156]
-
علم صرف
نقش علم صرف و دانش واژه سازی بر فراگیری و گسترش واژگان بالقوه آلمانی [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 33-54]
-
عواطف
ادبیات الکترونیک و داستان های وب محور چند وجهی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 13-36]
غ
-
غایت های روایی
ادبیات الکترونیک و داستان های وب محور چند وجهی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 13-36]
ف
-
فراغت (بیکارگی یا بطالت)
گفتمان مشقت (رعایا) و فراغت (نجبا) در قرون وسطی در حکایتهای کنتربری [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 73-93]
-
فراواقعیت
بررسی الگوی کنشی نظریه گرماس در جهانهای موازی :مطالعه موردی رمان 1Q84 اثر هاروکی موراکامی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 161-182]
-
فرنزن
بحران ناشی از اندوه زیستمحیطی: مقابله با روان زخم زیستمحیطی و احساس آخرالزمانی در رمان آزادی اثر جاناتان فرنزن [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 187-207]
-
فرهنگ
مقایسۀ عملکرد مترجمان زن از نسل جدید و گذشته در ترجمه واژگان تابو و بررسی تأثیرپذیری آنها از فرهنگ [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 113-133]
-
فرودست
تسهیل فرآیند ادغام در فرهنگ میزبان در میان زنان مهاجر به علت شکل گیری هویت التقاطی در رمان خروجی غرب اثر محسن حمید [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 13-32]
-
فضای هیبریدی
تسهیل فرآیند ادغام در فرهنگ میزبان در میان زنان مهاجر به علت شکل گیری هویت التقاطی در رمان خروجی غرب اثر محسن حمید [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 13-32]
ق
-
قرون وسطی
گفتمان مشقت (رعایا) و فراغت (نجبا) در قرون وسطی در حکایتهای کنتربری [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 73-93]
ک
-
کاربردشناسی
ضرورت آموزش کاربردشناسی آلمانی درراستای کاهش خطا درزبان آموزان ایرانی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 183-209]
-
کتی کاروت
بررسی تروما در داستان "یک موضوع موقتی" از جومپا لاهیری [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 55-71]
-
کلیدواژهها: تابو
مقایسۀ عملکرد مترجمان زن از نسل جدید و گذشته در ترجمه واژگان تابو و بررسی تأثیرپذیری آنها از فرهنگ [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 113-133]
-
کودک و نوجوان
تأثیرنقشهی ذهنی بر یادگیری واژگان متون داستانی با هدف پرورش استدلال و تقویت مهارتهای زبانی کودکان و نوجوانان ایرانی فرانسهآموز [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 235-261]
-
کورت ونگات
تحلیل سبک شناختی داستان ضدّجنگ پسامدرن برمحور رمان سلّاخ خانۀ پنج از کورت وَنِگات [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 209-233]
گ
-
گایاتری اسپیوک
تسهیل فرآیند ادغام در فرهنگ میزبان در میان زنان مهاجر به علت شکل گیری هویت التقاطی در رمان خروجی غرب اثر محسن حمید [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 13-32]
-
گلستان سعدی
بررسی و مقایسه میزان ادبیت باب ششم گلستان سعدی و ترجمه روسی آن بر اساس معادله بوزیمان [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 61-89]
ل
-
لارنس بوئل
بحران ناشی از اندوه زیستمحیطی: مقابله با روان زخم زیستمحیطی و احساس آخرالزمانی در رمان آزادی اثر جاناتان فرنزن [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 187-207]
-
لوژین
خاطره و آگاهی در گذر از درد تحلیل موردی شخصیت لوژین در رمان دفاع (دفاع لوژین) نوشته ولادیمیر نابوکوف [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 280-300]
-
لوسین دلنباخ
تصویر نویسنده به مثابۀ موزاییست: بررسی «موزاییک» از منظر لوسین دلنباخ در نوشتار پارهپارۀ ویرجینیا وولف [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 261-280]
-
لوکنت دو لیل
تحلیل ترجمۀ فارسی « خواب لیلا» سرودۀ لوکنت دو لیل بر پایۀ آراء آنری مشونیک [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 115-136]
م
-
مترجمان زن
مقایسۀ عملکرد مترجمان زن از نسل جدید و گذشته در ترجمه واژگان تابو و بررسی تأثیرپذیری آنها از فرهنگ [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 113-133]
-
متون داستانی
تأثیرنقشهی ذهنی بر یادگیری واژگان متون داستانی با هدف پرورش استدلال و تقویت مهارتهای زبانی کودکان و نوجوانان ایرانی فرانسهآموز [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 235-261]
-
محسن حمید
تسهیل فرآیند ادغام در فرهنگ میزبان در میان زنان مهاجر به علت شکل گیری هویت التقاطی در رمان خروجی غرب اثر محسن حمید [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 13-32]
-
مذهب
نگاهی به چهارگانه ادبی ژوریس کارل هویسمانس، برپایۀ نظریۀ بوردیو و تاثیر عادت واره ها [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 137-156]
-
مشقت (کار)
گفتمان مشقت (رعایا) و فراغت (نجبا) در قرون وسطی در حکایتهای کنتربری [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 73-93]
-
مشونیک
تحلیل ترجمۀ فارسی « خواب لیلا» سرودۀ لوکنت دو لیل بر پایۀ آراء آنری مشونیک [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 115-136]
-
معادله بوزیمان
بررسی و مقایسه میزان ادبیت باب ششم گلستان سعدی و ترجمه روسی آن بر اساس معادله بوزیمان [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 61-89]
-
معلم زبان انگلیسی
تربیت معلم و شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان زبان انگلیسی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 211-238]
-
معنی دربافت
ضرورت آموزش کاربردشناسی آلمانی درراستای کاهش خطا درزبان آموزان ایرانی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 183-209]
-
مهاجرت
تسهیل فرآیند ادغام در فرهنگ میزبان در میان زنان مهاجر به علت شکل گیری هویت التقاطی در رمان خروجی غرب اثر محسن حمید [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 13-32]
-
موزاییک
تصویر نویسنده به مثابۀ موزاییست: بررسی «موزاییک» از منظر لوسین دلنباخ در نوشتار پارهپارۀ ویرجینیا وولف [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 261-280]
ن
-
نابوکوف
خاطره و آگاهی در گذر از درد تحلیل موردی شخصیت لوژین در رمان دفاع (دفاع لوژین) نوشته ولادیمیر نابوکوف [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 280-300]
-
ناخودآگاه
بررسی تروما در داستان "یک موضوع موقتی" از جومپا لاهیری [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 55-71]
-
ناخودآگاه بوم شناسی
خوانش بوم-روانشناسانه رمان رویای حیوانی اثرباربارا کینگس الور [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 91-112]
-
نسبت فعل به صفت
بررسی و مقایسه میزان ادبیت باب ششم گلستان سعدی و ترجمه روسی آن بر اساس معادله بوزیمان [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 61-89]
-
نقشهی ذهنی
تأثیرنقشهی ذهنی بر یادگیری واژگان متون داستانی با هدف پرورش استدلال و تقویت مهارتهای زبانی کودکان و نوجوانان ایرانی فرانسهآموز [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 235-261]
-
نوشتارپارهپاره
تصویر نویسنده به مثابۀ موزاییست: بررسی «موزاییک» از منظر لوسین دلنباخ در نوشتار پارهپارۀ ویرجینیا وولف [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 261-280]
و
-
واژگان بالقوه
نقش علم صرف و دانش واژه سازی بر فراگیری و گسترش واژگان بالقوه آلمانی [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 33-54]
-
واژگان کلیدی: طبیعت
بحران ناشی از اندوه زیستمحیطی: مقابله با روان زخم زیستمحیطی و احساس آخرالزمانی در رمان آزادی اثر جاناتان فرنزن [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 187-207]
-
واژه سازی
نقش علم صرف و دانش واژه سازی بر فراگیری و گسترش واژگان بالقوه آلمانی [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 33-54]
-
واقع انگاری احساسی
تطابق استراتژی های تاثیرگرایی عاطفی با اصول واقع انگاری احساسی در گفتمان روایی وسیکس [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 37-60]
-
ویرجینیا وولف
تصویر نویسنده به مثابۀ موزاییست: بررسی «موزاییک» از منظر لوسین دلنباخ در نوشتار پارهپارۀ ویرجینیا وولف [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 261-280]
ه
-
هاروکی موراکامی
بررسی الگوی کنشی نظریه گرماس در جهانهای موازی :مطالعه موردی رمان 1Q84 اثر هاروکی موراکامی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 161-182]
-
هم احساسی
تطابق استراتژی های تاثیرگرایی عاطفی با اصول واقع انگاری احساسی در گفتمان روایی وسیکس [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 37-60]
-
هنجار
مقایسۀ عملکرد مترجمان زن از نسل جدید و گذشته در ترجمه واژگان تابو و بررسی تأثیرپذیری آنها از فرهنگ [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 113-133]
-
هنر
نگاهی به چهارگانه ادبی ژوریس کارل هویسمانس، برپایۀ نظریۀ بوردیو و تاثیر عادت واره ها [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 137-156]
-
هویت
نگاهی به چهارگانه ادبی ژوریس کارل هویسمانس، برپایۀ نظریۀ بوردیو و تاثیر عادت واره ها [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 137-156]
-
هویت التقاطی
تسهیل فرآیند ادغام در فرهنگ میزبان در میان زنان مهاجر به علت شکل گیری هویت التقاطی در رمان خروجی غرب اثر محسن حمید [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 13-32]
-
هویت حرفه ای معلم
تربیت معلم و شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان زبان انگلیسی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 211-238]
ی
-
یادگیری واژگان
تأثیرنقشهی ذهنی بر یادگیری واژگان متون داستانی با هدف پرورش استدلال و تقویت مهارتهای زبانی کودکان و نوجوانان ایرانی فرانسهآموز [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 235-261]
-
یک موضوع موقتی
بررسی تروما در داستان "یک موضوع موقتی" از جومپا لاهیری [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 55-71]